ronjaochrebell

Alla inlägg under juni 2011

Av Ronja - 30 juni 2011 21:23

sorry för dålig uppdatering:S men får berätta lite vad jag gjort :) igår skrittade jag lite sen hem sen ut och bada med bästa melina och hennes bror:D skit kul:D:D<333 sen idag har jag skrittat också och men min häst är lite pigg just nu eftersom han bara får skritta:Pså han var lite jobbig men sen när jag kom hem så satte jag mig och virkade lite:P sen äta och upp till stallet igen och lassa hö som är as jobbigt:P<3 sen hem duscha sen sitta framför datorn imon ska jag hjälpa pappa bygga ställningar sen får jag se vad det är för väder om det är fint väder ska jag bada med bästa melina igen och förmodligen hennes bror också:D<3    

...

Av Ronja - 29 juni 2011 17:20

fan vad bra stämining det är istallet då också-.- är så jävla trött om man fixar nått så är ingen med på att och när man inte fixar nått så tjatar dem om att vi har för lite aktiviteter men om vi har så lite aktiviter så får ni förihelvete vara med när vi väl har aktiviteter!!!!


   

(bilden har inget med texten att göra)

tju

Av Ronja - 27 juni 2011 18:06

idag var jag tidigt upp i stallet skritta en runda och rebell var skit pigg:P sen åkte jag hem sen åkte mamma och jag till stranden det var jätte skönt sen efter typ en timme elr nått så åkte vi hem och nu sitter jag framför datorn och tråkar imon ska hästen skos  så får gå upp tidigt då också:Pfölet är från ett tinkerridläger jag varit på :P  

Av Ronja - 26 juni 2011 18:07

hej igen idag harr jag varit och badat med rebell mamma var med och fotade typ 2 kort elr nåt men tyvärr har jag inget kort utan sofie på:/    

hej

Av Ronja - 26 juni 2011 11:36

funderar på vilka stövlar jag ska köpa för mina börjar bli lite utslitna:P men tror det blir dem här dem är ganska billiga och finns på hööks:D   sen ska vi snart åka och bada med hästen och inte långt kvar tills jag åker på ridläger med hästen kommer vara borta 5 dagar:D får uppdatera sen efter vi badat med hästen mammma ska med och ta kort:D  

Av Ronja - 25 juni 2011 19:20

just det dt glömde jag att skriva att vi ska ut att bada med rebell imon får se om någon fotar:D<3  

Av Ronja - 25 juni 2011 15:44

idag vaknade jag vid halv ett igår så firade man midsommar med familjen johansson:D hade skit kul sen när jag vaknat så åt jag sen stack vi upp till stallet skulle se om rebell ville leka med en pilatusboll(stavning) men det gjorde han inte :P han är nog lite för gammal för detxP sen så gick vi ut lite så vi gick hem till oss det tyckte han var spännande:D sen tillbaka till stallet så fick han äta sitt foder med medicin i sen fick han gå ut sen hem sen sitta framför dartorn får se vad jag hittar på :D har lite problem vi köpa stövlar men vet inte vilka, några tips på svarta hålbara stövlar som inte är för dyra?:)  

tju

Av Ronja - 22 juni 2011 21:27

har fortsätt testat att hoppa rebell lite smått hoppade en 80 oxer och en trippelbar på 70 så det verkar inte vara något fel på honom men vi åker till atg ändon:P 

vet inte vad jag ska blogga om, någon som har någon idee?:) vad som helst:D  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards