ronjaochrebell

Direktlänk till inlägg 14 januari 2012

tjabba

Av Ronja - 14 januari 2012 17:16

nu har sofie fått tagit hand om hästen sen i torsdags. Får se om jag får rida imon ;) idag var vi i kalmar för att sofie skulle lämna in sin mobil som inte ville ladda. Då var vi inne på TGR, och den som inte vet så är det en alltmöjligt affär och jag älskar den affären ;D där köpte jag ett smyckesskrin, 5 par örhängen, mobilsmycke, nagelverktyg, en häftig grej som jag inte kommer på just nu vad det heter men man fick ett halsband och en musla som det låg en pärla i. Varje färg betyde något och jag fick creme färgad och den betyde typ lyckad,att jag är lyckad:) och pärlan skulle man lägga i halsbandet så fick man tur när man bärde det :) häftig grej enligt mig :) sen var vi till hööks där jag hittade en turkost schabrak fast köpte inte det men ska göra det snart :) sedan till IKEA och City gross där hittade jag turkosa benskydd, hovkrats och häst godis:) Efter det åkte vi hem och jag har nu klippt mig och det känns som om jag inte har något hår på huvudet längre men såklart har jag det men bara lite mindre hårx) och nu

ska jag låta det växa:D

   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ronja - 1 april 2012 16:40

Var på tävling igår och det gick inte bra alls det slutade med att jag bröt en nagel.    Men är trött på folk som tror att dem vet och kan allt. Men en litet upplysning till er NI KAN INTE ALLT!!! Det funkade inte igår och så var det bara. Alla...

Av Ronja - 20 mars 2012 20:51


Gutt med två studiedagar nu :D Behövdes kan jag säga;P Idag red vi bara barbacka, men vi testade att rida med det nya western tränset. Hihi skit kul,:D (fast skulle vilja ha en western sadel också). Har inte så mycket att skriva om så får väl se vad ...

Av Ronja - 19 mars 2012 18:40


Idag så släppte jag rebell på banan för det blåste så himmlans mycket. Fast han lite sen tyckte inte det var så kul, han sprang lite och slängde lite med huvudetxP Får se vad jag gör imon ;)   ...

Av Ronja - 18 mars 2012 16:58


Okej nu kan jag berätta vad jag gjorde igår. Jag var nämligen i kalmar med syster och två kompisar. Köpte godis och en present till syster och en till en kompis ;) lösögonfransar till mig själv, det gröna schabraket från hööks, western träns med tygl...

:S

Av Ronja - 17 mars 2012 20:18


Tyvärr är jag inte på humör för att blogga just nu ni får veta mer om dagen imon....   ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards