ronjaochrebell

Alla inlägg under juli 2011

Av Ronja - 31 juli 2011 21:32

tack alla som stannar kvar fast jag inte uppdaterar så mycket men har inte tid det är det som är problemet:/ men imon ska jag ta någon spruta för att vi ska till italien och sen ska jag städa i skåpet uppe i stallet sen hem tråka får se om jag ska sätta upp ett tält för att se om det är i bra skick för ska till öland med två kompisar sen på kvällen ska jag träna får se om någon kan fota elr nått :)    

Av Ronja - 27 juli 2011 20:13

tju idag har det varit en rätt så jobbig dag men rolig dag började med att man stack upp till stallet och måla sen röja banan och lite sånt sen hem äta sen tillbaka och fixa lite till på banan sen plocka fram hinder sentvätta lite hinder sen gå banan gå in och börja göra i årdning rebell sen ut med honom vänta tills tävlingen startar sen vänta tills jag får gå in på uppvärmnings banan sen värma upp hoppa lite sen vänta tills man får gå in på tävlings banan sen gå in sen starta i 70 cm gick jätte snabbt och rebell var super duktig sen få rosett sen ut in på uppvärmings banan sen hoppa lite sen vänta, gå in på tävlingsbanan hoppa 80 cm fick en rivning på första hindret för att jag slarvade lite men hoppade om och då kom jag felfritt in i mål gick super fort och jätte bra blev jätte nöjd får se om det kommer lite bilder senare:)

Av Ronja - 26 juli 2011 17:50

hej och förlåt för dålig uppdatering men har inget internet och så har jag varit på öland så får blogga lite nu för vi får låna en nätsticka tills vi får tillbaka vårt bredband:)   

Av Ronja - 20 juli 2011 21:42

tjuhu idag var jag på tävling i högsby  tävlade 70 och 80 cm 70 blev jag stressad för vi blev lite sena så gick lite sådär rev ett hinder  sen i 80 så var jag jätte nervös så red jätte illa men kom felfritt ändon:D så aa klarat av 80 felfritt :D:D<33 men filmerna tar så lång tid att ladda upp så orkar inte ladda upp dem:P men ni kan få se bilder som sofie tog på ridlägret:D ett blev lite fail för hon tog precis när jag hoppade avxD<3        

tju

Av Ronja - 18 juli 2011 18:18

hehe förlåt för väldig dålig uppdatering:S men har varit upptagen sen inte orkat men nu får jag väl blogga lite då;D har varit på ridläger med pollen gick superduper bra är jätte nöjd över honom sista dagen hoppade vi är bana och jag hoppade ungefär 

70-80cm gick jätte bra hästen tyckte det var super kul var heltt skakis efter se på hemvägen så bestämde jag mig för att vara med på en klubbtävling i högsby hehe hoppas det går bra kommer bilder från ridlägret senare:D<3  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards