ronjaochrebell

Alla inlägg under december 2011

Av Ronja - 24 december 2011 13:56

GOD JUl till er alla hoppas ni får en underbar jul för det ska jag ha:D hatar bara att vi inte har någon snö:/            

Av Ronja - 19 december 2011 20:55

som rubriken lyder så har jag världens bästa syster det finns verkligen ingen som hon. Visst vi brukade bråka förut men nu har vi kommit varandra närmre och närmre med åren och nu berättar vi allt för varandra <33 hon har sitt eget sätt att vara, hon bryr sig alltid om hur jag mår, hon har alltid funnits vid min sida och jag kommer alltid finnas vid hennes sida<333 älskar dig nu,då och föralltid<333      

Av Ronja - 16 december 2011 18:12

äntligen fredag så himmla skönt :D lördag imon då lir att bynta uppe i stallet sedan kalmar träffa melina på mode sen emma på rabonen (baronen) synd att det inte är snö ute än vill ha snö på julafton ;/ aja vi får hoppas att det snöar som satan nu i veckan :) får jullov nästa vecka synd att vi får det så sent men bättre försent än aldrig :) imon kommer jag ju berätta lite om vad jag handlat och lite sånt :) nu är det så att jag har för jävla tråkigt så jag tycker ni kan skriva om ni har någon blogg och vad den heter så kan jag kolla :D        

Av Ronja - 15 december 2011 16:14

idag hade jag so prov i skolan gick väl bra hoppas jag :) sofie fick ta hand om hästen idag tror han är ganska pigg för nu har han inte fått trava på ett tag (när man ridit) 

skulle vilja ha eran hjälp med en sak för jag vet inte vad jag ska köpa i julklapp till två kompisar skulle vara bra om ni kunde hjälpa mig :) på lördag blir det kalmar med bästa syster köpa lite julklappar och lite saker till mig själv ;D får se vad som händer imon bloggar mer då byr så länge ;)          

Av Ronja - 14 december 2011 19:36

älskar denna låt tycker den är jätte fin enligt mig lite emo bara men sak samma :P  aja idag red jag ut med tildut sen red vi lite på banan och jag testade och trava gick super bra jätte nöjd för idag<33 imon har man ett cp prov i so sen ett omprov också :S aja får se hur det går:) några tips på vad jag kan skriva mer ? :)      

Av Ronja - 13 december 2011 19:40

hej känner att det var väldigt länge sen jag bloggade sorry för det :( men aja får väl skriva lite nu får se när jag bloggar nästa gång men iallafall så har Rebell vilat i 3 veckor nu så vi börjar sätta igång honom och det går bra han lyssnar bra lite seg på vänster skänklen :P men det är sånt man får träna snart julafton :D blir ledig den 22 tror jag det är :P lite segt att sluta så sent men vad gör man :P ska åka in till kalmar på lördag med sister och köpa lite julklappar :D sen så får vi se hur det blir med rebell när vi satt igång honom:) 

håller på med en göteborg resa med klubben men man måste vara medlem om man ska få hänga med.får se hur många som ska med. Aja kommer lite olika bilder om datorn vill ;) bye bye så länge :)

                               

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards