ronjaochrebell

Alla inlägg under augusti 2011

Av Ronja - 2 augusti 2011 13:11

tyvär orkarde jag inte uppdatera igår för var för jäkla trött men får väl berätta om vad jag gjorde idag istället först vaknade jag vid halv nio för att vi skulle ta vaccin för vi ska ju till italien sen så åkte vi vid tio typ sen fick jag spruta sen hem plocka upp ett tält för skulle se hur tältet var för ska iväg med två kompisar:) så fixade det men hittade inte rengskyddet så mamma fick sy ett nytt mellan hon gjorde det så stack jag upp till stallet för att städa sadelskåpet för det såg för hemskt ut sen hem äta sitta lite framför dartorn sen skulle jag träna så vi stack upp till stallet gjorde iårdning allt stack till tränaren då när sosso satt på framskydden så var båda skydden högerskydd och dem var nya från börjes och dem satt ihop när jag köpte dem så blev väldigt irreterad på det men som tur var så fick vi låna av min tränare:) träningen känndes jätte bra sen hem med hästen fixa i årdning honom sen hem äta lite sitta framför datorn sen var den dagen slut får se om darton har lust att samarbeta med mig i dag och ladda upp lite bilder:P 

tyvärr så ville inte datorn sammarbeta med mig så kommer tyvär ingen bild:( 




sen idag har jag inte gjort något specielt :P

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards